Pazartesi, Mayıs 01, 2006

SYLVANIAN AİLELERİ


Haftada bir gün akşamüzeri TRT'de izlediğimiz öğüt verici, birbirimizi sevelim, birbirimizi öpelim temalı çizgi filmlerden biri de bu Sylvanianlar'dı. Bunlar büyülü bir ormanda yaşayan minicik ayıcık, tavşancık vb hayvanatlardı. Her bölümün başında bizim dünyadan çok dertli bir velet ağlayarak uykuya dalar, sonra hooop sihirli ormancının yanında uyanırdı. Ormancı buna aynen Alis gibi acayip bir şerbet içirir, bizimki bir anda cüceye döner, Sylvanianlar'la aynı boya (bkz.bamya boy) inip kocaman bir ağacın dibindeki minicik kapıdan geçerek bunların yanına koşardı. Sylvanianlar bu çocuğun derdine derman olurlardı. Tabii burada kötü tipler de yaşardı, tipsiz bir yarasa ile gerizekalı bir timsah Sylvanianlar'a gıcık olup bunları ormandan atmaya çalışsalar da beceremezlerdi. Her bölümün sonunda çocuk kahraman dersini almış şekilde kös kös evine dönerdi.

8 yorum:

odeziege dedi ki...

ya ben bu cizgifilme bayilidim ya. kucuk cocuklar uykusunda giderdi kapida dururdu. sonra sakallı adam ufal ufal ufal derdi. kucucuk kapidan gecerlerdi. aaaah ah. ya bu siteye bayildim ya :)

sheadora dedi ki...

"küçül küçül daha da küçül"
ya cocuklugumu tekrar yaşıyorum.şu an da "kayıp dunya"nın muzigini goz yaslarıyla dinliyorum ve is yerindeyim:)

elmagnifico dedi ki...

işte benim en çok sevdiğim çizgi film. siteyi okumaya alttan başladığım için başka bir balşık içinde bu çizgifilmi tanımlayıp adını sormuştum demek ki buymu. bu çizgifilmde süper sesli bir adam bi giriş bölümünü sunardı. "bu bölümde küçük john... bilmem ne bilmem ne..." süperdi yaw off off. bayramda el öpüp şeker topladığım günler geldi aklıma. ağlamadan ayrılmam lazım bu siteden !!

siyahimsi dedi ki...

evet evet hatırlıyorum ben de... çok severdim... siteniz harika...

Adsız dedi ki...

bu çizgi fime bayıldım

Adsız dedi ki...

harika bir çizgi filmdi.kocaman oldum ama yayınlansa yine izlerim hem de hiç kaçırmam sabahın köründe bile olsa kaçırmam!

Adsız dedi ki...

Yaaaa süper ötesiydi; hümanizmi bu çizgi film aşıladı bana dost canlısı olmuştum bu ayıcıklar yüzündeeenn:)Emeği geçenlere çooookkk teşekkürler gerçekten

Adsız dedi ki...

warhammer gold warhammer money warhammer accounts tibia money tibia gold tibia item runescape accounts buy runescape accounts runescape money runescape gold runescape gp runescape power leveling runescape powerleveling cheap rs2 powerleveling runescape equipment buy rs equipment runescape runes cheap rs2 runes runescape logs cheap rs2 logs runescape items buy runescape items runescape quest point rs2 quest point cheap runescape questpoint runescape gold runescape items runescape power leveling runescape money runescape gold buy runescape gold buy runescape money runescape items runescape accounts runescape gp runescape accounts runescape money runescape power leveling runescape powerleveling tibia gold dofus kamas buy dofus kamas wow power leveling wow powerleveling runescape questpoint rs2 questpoint Warcraft PowerLeveling Warcraft Power Leveling World of Warcraft PowerLeveling World of Warcraft Power Leveling Hellgate money Hellgate gold buy runescape logs buy rs2 items cheap runescape items Hellgate London gold Guild Wars Gold buy Guild Wars Gold runescape items rs2 accounts cheap rs2 equipments lotro gold buy lotro gold buy runescape money buy runescape gold buy runescape runes lotro gold buy lotro gold runescape money runescape gold cheap rs2 powerleveling eve isk eve online isk buy runescape power leveling rs2 power leveling tibia gold tibia item runescape accounts Fiesta Silver Fiesta Gold Scions of Fate Gold Hellgate Palladium Hellgate London Palladium SOF Gold Age Of Conan Gold AOC Gold ArchLord gold tibia money tibia gold runescape accounts runescape gold cheap rs2 powerleveling buy ArchLord gold DDO Plat Dungeons and Dragons Online Plat