Cumartesi, Mayıs 20, 2006

DÜĞME BURUN


Çok sevilen, neşeli, uçuk kaçık bir çizgi filmdi. Düğme Burun'un babası Çilek Araştırma Merkezi başkanıydı (????) Düğme Burun bir gün babasının yerine çileklerle uğraşırken , çilek almaya gelen bir uzaylının gemisine atlayıp Meyve gezegenine gitmişti. Burada kendisini esir almaya çalışan gezegen halkından kızımızı Ekmek Kadayıfı amcası kurtarmıştı (ooeeh) Düğme Burun yaz tatilini bu tatlı (??) amcayla geçirmeye karar veriyor ve Meyve gezegeninde maceradan maceraya koşuyor, coşuyordu.

4 yorum:

Adsız dedi ki...

Bu çizgi film birkaç yıl önce Fox Kids(şuanda Jetix)'adında bir kanalda yayınlanıyordu ben çok izlemişimdir bu çizgi filmi :)

Silencer dedi ki...

24 bölüm ingilizcesini arıyorum

Adsız dedi ki...

ben bu çizgi filmi çok küçükken izlerdim ve bu çizgi film benim en sevdiğim çizgi filmdi.artık televizyonda göstermeyince 1 hafta boyunca ağladım.yani kısacası düğme burun çooooooooooooooooook güzel bir çizgi film

Silencer dedi ki...

bir gün bulacağım.