Pazartesi, Nisan 17, 2006

MİNİK FOK


Cumartesileri yayınlanırdı. Kahramanımız Seabert minicik bir fok yavrusuydu. Çevrecilik bilincimizi geliştiren ilk çizgiydi. Bunu avlayıp kürk yapmak isteyen kötü adamlar vardı, biri eskimo 2 tane velet bu kötü adamlarla uğraşır, her seferinde yavruyu kürk olmaktan kurtarırlardı. Ama zırt pırt "Seabööört çok ayııpp" diye ayar verirlerdi diye anımsıyorum. Bir seferinde çocuklar kötü adamın ofisine girmişler, adam bunlara kim olduklarını, hangi bölümde çalıştıklarını sorunca da "biz otur konuş bölümünde çalışıyoruz" demişlerdi, ben de bu lafı yıllar sonra kazık kadar olup çalışmaya başlayınca kullanır olmuştum.

2 yorum:

Adsız dedi ki...

bu tatli seyin etiketleri de vardi defterlere kitaplara yapistiri tatli tatli bakisirdik kendisiyle

anticop dedi ki...

her bölümde fok avcılarıyla uğraşırladı. fok yavrularının kafalarına sopayla vurup öldürmeleri ozamandan bilinçaltıma girdi. şimdi nezaman fok görsem bunu hatırlıyorum. her çizgi filmde olduğu gibi bunun müziğinide çok severdim