Pazar, Ekim 22, 2006

WUZZLES


İşte efsanevi Cumartesi'den Cumartesi'ye kuşağında yayınlanan sevdiğimiz bir çizgi dizi de Wuzzles idi. Wuzzles genetik mutasyona uğramış bir grup hayvancığın maceralarını anlatırdı. Sizi temin ederim o zaman ne gen ne de mutasyon kelimelerini bilirdik. Fakat hayvancıklar çok matraktı. Mesela yarısı fil yarısı kanguru , yarısı hipopotam yarısı tavşan (vallahi uydurmuyorum) yarı panda yarı kunduz... bu böyle giderdi. Jenerik şarkısı çok eğlenceliydi. Ama kısa ömürlü bir dizi olmuştu.

6 yorum:

istanbul defterdarlari dedi ki...

işte! benden başka seven, bilen yok zannederdim ben de. We're the wuzzles, oh yeah!

Adsız dedi ki...

ben de hatırlıyorum bunu sanki deniz kenarında mı yaşıyordu bunlar

Adsız dedi ki...

evet evet,çanta kafa vardı mesela karma karışık bir timsahtı,bir de testerella vardı :))

gardenhobbit dedi ki...

Çantakafaaa !!! Çantakafa'ya deli olurdum ben :))) Wuzzles hatırlayan insanlar bulmak ne hoş !
Bale yapan hipopotam da çok tatlıydı :)) yani çok komik bi çizgifilmdi, çok şahsına münhasırdı.. aaah ah.. bizim çocukluğumuz bi başkaydı.

Adsız dedi ki...

acaba seker post muydu turkcesi bu cizgi filmin? hani bir kucuk ayicik vardi baharda sarki soylerlerdi babasi hic uyanmak bilmezdi sesi hala aklimda seker poooost diye bagirmasi ormana kamp yapmaya gider kaybolurlardi: ) yaniliyor muyum? : )

SUMRU 7C dedi ki...

Brütüs adlı bir boğa vardı