Çarşamba, Mayıs 10, 2006

KÜÇÜK LULU


Birgün TRT'de "az sonra çizgi film Küçük Lulu" diye bir yazı çıktı, ben de bunu çok sevdiğim Çiçek Kız Lulu zannederek hevesle ekran karşısına kuruldum, bir de ne göreyim, bu bücür kız! O zamandan beri Lulu ile pek hoşlaşmam. Bu Lulu'nun lüleli saçları, hiç değişmeyen kırmızı elbisesi, bir de eteğinin altından görünen fırfırlı paçalı pazen donu vardı. Sürekli yaramazlık yapar, şişko bir oğlanla uğraşırdı. Çocukluğumuzun çizgi filmlerinden biriydi yaramaz küçük Lulu.

8 yorum:

elmagnifico dedi ki...

bu en acayip çizgifilmlerden biriydi. lulu resmen psikopat şizofren bi karakterdi, zalim ve çok zekiydi. sokaktaki diğer elemanlar bundan korkardı, ağaç evlerine sokmazlardı.

Adsız dedi ki...

öyle demeyiin lulu'yaa, çok sewerdim onuu..keşke tekrar çıksaa..:))

Adsız dedi ki...

bu lulu gayet eski ve tanınmış bir çizgi filmdir aslında. pek fırsatım olmadı ama seyretmek isterdim. şu peanuts ve 401. sınıf gibi belli bir grup çocuğun hikayeleri formatıdır. severim o formatı....bir ara degrassi sokağı diye bir de dizi vardı, onu da severdim. büyüdük friends'e falan takıldık...öyle işte.

Adsız dedi ki...

peki buna benzer bi kız vardı hani seviyim derken sıkıp canını çıkarıodu kedi köpek gibi bişeyin sanki

Adsız dedi ki...

sabahın altısında kalkar izlerdim bayılırdım ben luluya

Adsız dedi ki...

Valla Lulu'yu bende severdim. Sanki sokağa çıktığımda Lulu ile aynı dünyada yaşadığımızı hissediyordum. Bide sanki dizide hep sonbahar havası vardı. güzeldi güzel

Adsız dedi ki...

bende lulu yu çok severdim, gerçekten keşke yeniden oynasa.. izlerim valla :))

Adsız dedi ki...

Bi Nenesi Vardı şişman Bunun Şeker Yemesini Yasaklamıştı Odasına KAPTMIŞTI bU DA Bİ RÜYAYA DLAMIŞTI FLN ACAİP Bİ ÇİZGİ FİLMDİ .. BİDE Bİ ADAMLA ÇOK URAŞIODU HATIRLADIĞIM KADARIYLA YARAMAZA DENNISIN KIZ VERSİYONU GİBİ BİŞEYDİ ONUDA GİRMEK İSTERDİM BU SAYFADA . ..

NEYSE GÜZEL Bİ FORUM :D