Çarşamba, Nisan 19, 2006

TSUBASA


İşte bizim kuşağa dünyanın yuvarlak olduğunu öğreten , popülaritesi tavan yapmış çizgi film bu idi. Ender arkadaşımızın da en sevdiği çizgi film buydu. Tsubasa Nankatsu takımının kaptanıydı, kalecileri Wakabayaşi ile çocuk liginde şampiyonluğa oynarlardı. Saha koş koş bitmezdi, futbolcular koştukça dünyanın yuvarlak olduğu ispatlanırdı. Bunlar da fizik kurallarına aykırı vuruşlar yapar, top korkunç bir hızla kaleye gider, kaleci topa direnç göstererek durdurmaya çalışır ama topla beraber gol olurdu. Bir keresinde çok iddialı bir kaleciye karşı oynuyordu Tsubasa, seyirciler bu kalecinin hiç gol yemediğinden dem vuruyorlardı ki kalecide de acayip bir kendine güven vardı, Tsubasa meşhur vuruşu ile topu kaleye yollamış, herkes gol olacağını beklerken kaleci topu inanılmaz bir refleksle çelmiş, top kornere çıkmıştı ve kaleciden kendine olan güveninden dolayı şu yaran cümle gelmişti: "kahretsin sadece kornere çelebildim!"

77 yorum:

Adsız dedi ki...

Lisede iken bile tekrari verilmisti. Aceleyle eve kosar izlerdim :)
Sarkisini bile sivesinde soylerdim :P

En sevdigim cizgi filmlerden biriydi

GUNES dedi ki...

VALLA BENDE COK SEVERDIM BU CIZGIFILMI KIZ OLMAMA RAGMEN OTURUR BABAMLA IZLERDIK. BABAM ÖLDÜKTEN SONRA DAHA BİR ÖZLER OLDUM TSUBASAYI. YENİDEN HATIRLATTIGINIZ ICIN TESEKKURLER...

Adsız dedi ki...

uzun bi sure tusubasanin kartal vurusunu yapabilcegime inanmistim. Psikolojimde yer etmis bir cizgi dizi..

Khell dedi ki...

bizim kuzen bi sıra ya magnum vuruşu yada Akuma vuruşu falan yapmaya çalışıyodu apartmanın önünde meğer arkasından da bi teyze geliyomuş bu bi bağırdı magnuuummm vuruşu diye ayağını açtı pergel misali o anda acı bi çığlık bölmüştü ortamı bu bizim dangalak ayağını kaldırırken arkadaki teyzenin ayağına geçirmişti kadında göt üstü oturmuştu tabi bizim kuzen annesin den kötek o teyzedende ağız dolusu laf işitmişti hey gidi günler heyyy :D

JSCrst dedi ki...

O kaleci Wakashimatsu'ydu.Direklerden zıplayıp tutardı topları.Heeeyyy gidi,hep o kazansın istemiştim.Kaderinde yenilmek varmış zavallının.
Bi de bir maçın toplam 20 bölüm sürdüğü bir diziydi.Böyle yazınca pek bişey anlam ifade etmese de,sahada bir kalp krizini çocuğa 3 bölümde yaşatmışlardı.Ayıptırr günahtır...

Adsız dedi ki...

Tsubasa gole dogru giderken ekran durur o havada hareketsiz kalirken, arka plan hareketli gibi gorunurdu, tipik bir japon cizgi filmi iste, ama belki de bu yuzden bu kadar guzeldi ve degisikti

ahmet dedi ki...

Bu dizide normal gol yoktur. Mesela bi takımda bebeler direklerden zıplayıp uçar tekmeyle gol atıyodu. Orta-kafa-gol üçlüsü asla varolmamıştır bu dizide...
Dizideki diğer abukluklar;
1 top sonsuz hızla spin yapabilir
2 topu tutan kaleci topla birlikte kalenin içine sürüklenebilir
3 bir insan 150 metre havaya sıçrayabilir
4 top eksentrisi çok yüksek bir elipsoid halini alabilir
5 oyuncular maç sırasında rahat rahat muhabbet edebilir, taktik verebilir

clark kent dedi ki...

Tsubasa'yı izlemeyenimiz yoktur herhalde.İlkokul 2. ve 4.sınıfta öğlenciydim ve sabah erkenden kalkıp Tsubasa'yı izler,okula gittikten sonrada arkadaşlarımla pozisyonları tartışırdım :) O kadar çok anım vardır ki.Mesela,bir bölümde hakem ofsayt kararı vermişti,seyircilerden birisi ofsayt nedir diye sormuş,yanındaki adam da açıklamıştı,ofsaytın ne olduğunu ilk o zaman öğrenmiştim.Oyuncular topu sürerdi de saha bir türlü bitmezdi,paslar herzaman milimetrikti,topun ağları delmesi olağan bir şeydi.Son final maçı herhalde 15-20 bölüm sürmüştür.Hatta bir takımın oyuncuları karate tekniği ile futbolu birleştirmiş ve ortaya harika birşey çıkmıştı.Magnum vuruşu,kartal vuruşu,ikiz vuruş(ikiz kardeşlerin topa aynı anda vurarak yaptıkları vuruştu) ve daha niceleri...

Güney dedi ki...

En süper futbolcular (sadece 10 numaralar):
1-Maradona
2-Pele
3-Ronaldinho
4-Puşkaş
5-Platini
6-Messi
7-Zidane
8-TSUBASA
9-Benjamin (öbür çizgideki çapkın velet)
10-Güney

Ben bi kere denemiştim bu akula vuruşunu. Kasıklarım biraz zorlanmıştı ama top güzel gitmişti (top auta gitti) :o)). Yalnız Tsubasa her maçta sanki dünya çapında maraton koşuyordu ve Süpermen gibi, havada top oynuyordu. Ben en çok Wakabayashi Genzo'ya hasta oluyordum. Manyak bir kaleciydi. Bir defa kafayı direğe toslamıştı. Alnından oluk oluk kan gelirken oynamıştı. İşte savaşçı oyuncu. Tsubasa şimdi Fransız Mangas TV'de yayınlanıyor. İsteyenler, dijital uydularının şifre kırıcı yazılımları varsa seyredebilirler. Enfes Japonca açılış müziği yerine saçma bi Fransız müziği var.
Kardeşler, yorumlarım devam edecek.
MSN: phenomenalman3000@hotmail.com

Adsız dedi ki...

o neydi öyle be tusubasadan sağ kanattaki işizaki ye doğru falsolu pas defansta taçibani kardeşler forvette huyuga (formasının kolları kesilmiş tarz topçu) heyt be bunlar lisedeyken japon takımı çıkarıyolardı brezilyaya dünya kupasına gitmek için sonra tusubasa nın aşkı da çok büyüktü hatta kankası işizakiye yanlış yapmıştı zamanında

it's me maureen. dedi ki...

home system 2(yanlıs olabilir) denen,sega master system bozması bi video oyun makinası vardı,tsubasa'nın oyununu ikinci el bi dukkandan bulup o zaman ki harclıklarımızı birlestirerek en yakın arkadasımızla beraber almıstık.oyun japoncaydı ve hic bıkmadan usanmadan nasıl ozel vuruslar yapılacagını ogrenmistik(hatırlayanlar vardır,oyun text bazlıydı),pembe ışın yayan bi sut vardı ki en kralı benim diyen kalecinin bile cıkarması mumkun olmazdı.harika aksamlardı.ahsap kokusunu bile hatırlıyorum hala.

Gizem Lee dedi ki...

bunu da sewerim Allah için :) gerci biraz sacmalıklar olsada izlerdim..tsubasaya bayılırdım terry den sonra gelen ikinci aşkımdı :)

Ozge dedi ki...

Sonradan bunun bir taklidi çıkmıştı, Benjamin miydi neydi Tsubasa yerine oynayan.
En baba oyuncu kaleci Genzo Wakabayashi'ydi bence, hepsinden daha karizmatikti. Küçüklüğüme damgasını vurmuş karakterlerdendir.

ufuq dedi ki...

İlk bölümden 142. bölüme kadar part1 ve part 2 şeklinde izleyebileceğiniz urller verebilirim.Ben de funıydım tsubasanın.

Captain Tsubasa ep. 1
Captain Tsubasa ep. 2
Captain Tsubasa ep. 3 şeklinde aratın part 1 part 2 olarak her bölüm kendi arasında 2 ye ayrılıyor.buyrun url;

http://youtube.com/results?search=Captain+Tsubasa+ep.+1&search_type=search_videos&search=Search

Ps;OutPost

Genki nin bölümlerini(mümkünse ingilizce)bulabilen arkadaşlar lütfen bizle paylaşın mail adresim yer6krali@gmail.com

Adsız dedi ki...

ii guzelde bunun videoları nasıl izliycez . . .
bu arada dunyanın en iyi 1 numarası : Genzo Makabayashi :)

ufuq dedi ki...

verdiğim url den izleyebilirsin

fragile dreams dedi ki...

ben bu çizgi film yüzünden apartmandaki oğlanlardan birini dövdüydüm çocuk her pas atışında tusubasaaa die bağıyodu zaten kardeşimin bana evde bin türlü despotlukla izletmesinden doluyodum topu bırakıp üstüne atladıydım (amaç tsubasanın adını duymamak)

ozguryvz dedi ki...

Bi de Tusubasa'nın Mikasamıydı neydi bi arkadaşı vardı.Bunla aynı anda aynı topa vurdukları bir vuruşları vardı.Onu bir daha izlemek ne iyi olurdu beaa.
Ha bide psikopat kardeşler vardı (ben onlara öyle diyorum :))adamlar 2-3 kere falso alan paslar verirlerdi...

Adsız dedi ki...

http://rapidshare.de/files/21998044/www.forumkesh.com_tsubasa_acilis.avi.html

açılış videosuna buradan ulaşabilirsiniz.

elmagnifico dedi ki...

bir keresinde tsubasayla diğer ünlü vuruşları bir karma yapıyordu, vuruşlarını birleştirip hiç gol yemeyen kaleciye gol atıyolardı. bir keresinde de tsubasaya rakip takımda ikizler vardı, çok zorlamışlardı garibimi.

Adsız dedi ki...

Tsubasayı eklemenizi rica etmiştik..
teşekkürler,
sitenin yeni hali de süper olmuş

bi de captain power vardı:)

scorpy dedi ki...

1) indireceğiniz dosyada emülatör mevcut
2) Oyunu yükleyince (yüklediğiniz yerde) 1-2 adlı dosya mevcut o dosyanın içindeki VirtualNES i açın ve open deyip Captain Tusubasa 2.nes dosyanın açtırın control ayarlarınızı yapın ve oynayın...
3) Oyun içi yazılar japoncadır.
4)TÜRKÇE RESMLİ ANLATIM YAPILMIŞTIR

http://www.hemenpaylas.com/download/...tball.rar.html

buda oyunu

Adsız dedi ki...

futbolu tusubasayla sevdim o bitince futboldanda soğudum, maçı anlatan spikerlere hastaydım soyle hatirliyorumda butun tipler karizmaymis bi ara Wakashimatsu'un saç sitilini vermek için baya uğraşmıştım :D

Adsız dedi ki...

Bayılırdım bu futbola, kaleciye de hastaydım. Bu arada yıllar sonra buna çok benzer bir sinema filmi izledim. Shaolin Soccer; Tsubasayı sevenler bence biyerlerden edinip izlesin. Tsubasanın aynısını film yapmış adamlar.

Adsız dedi ki...

misaki o mikasa top markası yannış mesaj vermeyelim ama tsubasadan hoşlanıodu herhal : )))
holy e benji
boy soccer team 2 !!!!!

Adsız dedi ki...

Ve Japonya ülkesinin futbol kültürü ile tanışma vakti gelmişti. Japon futbol ligi kurulmaya başlandı. Bilindiği gibi; Japonya bir manga ve anime kültürünün çok yoğun hakim olduğu bir coğrafya içindedir.

Bu amaçla, ülke insanına futbolu sevdirmek için aracı olarak bu manga&anime kültürü kullanılmıştır. Bu kültürden tsubasa doğmuştur.

Bu çizgi film sadece Japonya'da futbolu sevdirmekle kalmadı, bütün Dünya'da bir ekol yarattı.

Bu oyunun micro genius tarzı kasetli atarilere has bir oyunu vardı. Bayağı zor bir oyundu bu.
jovannimistelroy@yahoo.com

Adsız dedi ki...

Tsubasa kral (Y)

---Shevarash---

Adsız dedi ki...

arkadaslar hemenpaylas kapandigi icin muzigini indiremiyorum
rapid e ul edebilirmisiniz

Adsız dedi ki...

TSUBASAA..ahahaaa..
kardeşim sürekli izlerdi çok küçükken..annem de "tuzlupasta" die dalga geçerdii.. kardeşim de ağlardı anneme kızıpp.. :) ne günlerdii.. :D

Adsız dedi ki...

kaleci genzo makabayashi,kojiro vardı kaptan taylor,dişlek ikiz kardesler vs...
buda harika bir çizgi filmdi tsubasayı kendime örnek alırdım hep çocukken.ama defanstan alınan topu çizgi filmin sonunda rakip sahaya tasımaları beni uyuz ederdi bir o yana bir bu yana :D:D

Adsız dedi ki...

bu ikiz kardeşler manyaktı yaa biri hızlı koşup sahaya uzanır sırtüstü ayaklarını havaya diker öteki de koşup onun ayaklarına biner ve kafadan gol atardı..

misaki ile tsubasanın bir golü yine unutulmaz..tsubasa topa vurmustur ama ayagı sakattır karsıda da iyi bi kaleci vardır hani su kasketli uzun saclı sonradan cıkmıstı o..her neyse tsubasanın sert vuramayacağını anlayınca misaki arkadan onun ayagına yani topa vurarak destek olmuştur ve top o hızla gol olmuştur.. ah bee..

Adsız dedi ki...

ateride bunun oyununu oynayabilmek için japonca öğrenmiştim be.

Adsız dedi ki...

dunyanın yuvarlak oldugunun gercekligi ıspat eden bir çizgi filmdi :D

korhan dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
korhan dedi ki...

Bir çizgi kahramanın gerçek hayattaki arkadaşı olmak gurur verici..

http://i65.photobucket.com/albums/h208/korry_2006/displayimage.jpg

Adsız dedi ki...

ikiz kardeşler vardı topu bilerek direğe atıp sektirip sonra direkelere basarak o seken topa aynı anda röveşata vururlardı... madem bilerek direğe atabiliyorsun neden direk kaleye atmıosun :D

bu çizgi filmde paslar hep yana atılırdı öne pas yasaktı galiba..

tsubasa ilahsın

Adsız dedi ki...

ikizkerin isimleri takivan yada takiban kardeşlerdi direğe çıkıp kafayla diğerine indiriyor oda rovaşata ile golu atıyordu daha sonra bu numarayı tsuba sa da yapmış ikizleri şaşırtmıştı :)

Adsız dedi ki...

süper bir çizgifilmdi yahu hakketten hatırlarmısınz kartal vuruşunu rövaşata ile az gol atmazdı . .

Adsız dedi ki...

yorumları okuyunca bende cesaret buldum açıkcası :) bir keresinde tsubasaların takımı :) 2-1 gerideyken ,tsubasa Allah yarattı demeden topa geçirmişti.. yarım saat sonra kaleye varan topu kaleci bi hamleyle altına almıştı ama top elips haline geldiği için 2 bacağının altından kayıp manyaq gibi dönmeye başlamıştı.. maçın 90 +ları oynanıo topta döne döne kalenin önüne gelio ve tam çizginin üstünde kala kalıo ama hala dönüo :) nese hakem saatine bakıo ve son düdüğü çalıo. çalar çalmazda top kalenin içine girio.. bu olaydan sonra gol oldu olmadı falan filan die ne konuşulmuştu..ama gol saymamıştı hakem :) ozmdan beri hakemlere gıcığım, tsubasa ya yapılan yalnış bize yapılmıştır ne de olsa :) ilgilenenler için www.tsubasa.gen.tr site bakımda haberiniz olsun..

by maXXam

bjkli_murat dedi ki...

Bende cok severdim bu çizgi filmi, en sevmediğim yanı o topu diktiklerinde cizgi filmin yarısının topun havada gösterilmesiyle gecmesiydi. Ama sonra kendime göre teknikler buldum bu boş zamanı değerlendirmek için; top havaya dikildiğinde hemen wc ihtiyacımı gidermeye giderdim veya mutfağa bişeyler atıştırmaya.

Ayrıca söylemeden geçemeyeceğim bişey daha var ben o sıralarda mahalle maçlarında kalecilik yapardım ve adımı Wakabayaşi koymuştum.

Bide bu çizgi film yüzünden okula hemen hemen hiç gitmeyen ve orta2 de sınıfta kalan arkadaşım vardı...

rabia dedi ki...

futbola ilgi duymamı sağlayan çizgi film..bizim sınıftaki çoğu kız da izlerdi..:))

Silencer dedi ki...

divxplanette çevrilmeye başlandı

Adsız dedi ki...

Wakashimatsu ben bunu tsubasa dan daha çok beğenirdim yaa yakışıklıydı

Adsız dedi ki...

birebir benjamin'den araktır bu eleman. hatta süper über atmosferik vuruşlar hariç birebir aynıdır herşey.

bildiğim kadarıyla benjamini yapan şirketten ayrılanlar yapmıştır bu diziyi.

Adsız dedi ki...

BU TSUBASA Bİ KERESİNDE TOPA BİR VURMUŞTU.TOP EMİNÖNÜ,KADIKÖY,EYÜP Ü TURLAYIP DİREĞE ÇARPMIŞTI.HERKES ÜZÜLDÜ GOL KAÇTI DİYE.AMA NERDE TSUBASA VURUR DA GOL OLMAZ MI..TOP DİREĞE ÇARPTI.GERİ DÖNDÜ YERE DÜŞTÜ TOP..SONRA YERİ AŞINDIRDI..TOP BİRDEN FİKİR DEĞİŞTİRİP GOL OLDU..HADİ YAA

Adsız dedi ki...

ben bu çizgi film sayesinde futboldan hoşlanır olmuştum. deli gibi futbol oynardım mahallenin erkek çocuklarıyla.bir kız çocuğu olarak da gayet iyiydim ama!

xxHAKANxx dedi ki...

arkadaşlar böyle eskileri hatırlamak güzel.ama tekrar yayınlatmak mümkünolabilir.kanal d ye bizeyazin@kanald.com.tr den mail atıp yayınlatmalarını sağlayalım.onları mail yağmuruna sokun.farklı farklı msn adreslerinden gönderirsek çoğunluk oluşturabiliriz.

ilhan dedi ki...

Nerde o eski günler.. şimdi katır kadar olduk. ve düşünüyorumda şimdiki çizgi filmler hiç bir zaman bizim eski çizgi filmlerimizin tadında olmayacak.

onlar hep çocukluğumuzu renklendiren şeylerdi, o zaman ki çizgi filmler.. her çizgi film izleyişimizden sonra çocuk kalma ve oyunlarımıza olanca neşemize devam etme arzusu ile dolardık...

şimdi ise her çocuk şiddet içerikli çizgi filmler ve filmlerle ve hatta genel anlamda programlarla büyüyerek, daha çabuk büyümek, çocukluktan kurtulmak ve şiddet dolu dünyaya kendi şiddetini katarak yaşamak ve dünayayı olanca güçleriyle daha yaşanmaz, kişilerde olanca kuvvetleri ile yaşatmaz olmaktadırlar...

halbuki bizim şeker kız candy'imiz öyle miydi? ya da heidi yahut buggs bunny?

hep dediğim gibi dünya hiç bir zaman iyi bir yer olmayacak... görebileceğiniz en güzel gün bu gündür. çünkü dün bu günden ne kadar güzelse, yarında bu günden o kadar kötü olacak... yaşamaya değen her anı yaşamaktan çekinmeyin... hoşçakalın...

metius34@hotmail.com dedi ki...

wakabayaşi tsubasa ikizler
koyu cocuk
forvet arkadaşı kafayı kaleye gomunce gözukmemişti uzun zaman ne diziydi be

Adsız dedi ki...

Benim erkek arkadaşım hala vazgeçemedi tsubasasından fırsat buldukça internetten bulup izliyorr beni de sinir ediyorr.

Adsız dedi ki...

izlicem tabiki ackı.bu cızgı film kacmaz.bahcemızde yeşil saha vardı ve ben mahallenin tsubasasıydım.takımı hep ben sırtlardım.

hakan dedi ki...

daa 1 ay 1 ay once butun bolumlerini bulup indirdim allahtan calıstıgım yerde net hızlıydı ve kota derdim yoktu:d inanın gene aynı heycan ve coşkuyla izledim

hakan dedi ki...

ha bide bu arada yorumlarda goruorum ki gecen zamanın etksyle karısıklık yasanmıs anılarda akula vurusu magnum vurusu falan bunlar tsubasaya ait diildir arkadaslar l'ecole des champions die benzer bi anime ve yaratıcısıda aynıdır....bu benjamin die bildimiz bi dier karakterdir kendileri

Adsız dedi ki...

bnde kız olmama raqmen cok sewerek islerdim tsubasayı(: tekrar qöstermiceklrmi yah bide bise sorcam tsubasanın sewqilisnn adı neydi bilen warsa cwp atsın lütfen

hakan dedi ki...

kızın adı sanae lakapıda anegodur.

ismail dedi ki...

dizi ilk 1992 de basladi trt de pazar 8.40 da ve 1 sene surdu sanirim. sadece jenerik muzigi degil film ici muzikleri de guzeldi.
kahramanlar:
wakabayasi, wakasimoze, kojiro hiyuga (koji garcia - trt), jun misugi (john taylor - trt), takiban kardesler, taro misaki, isizaki, urabe, taki, savada (george-trt), matsuyama (michael - trt)
benim favorilerim koji (gariban hircin anadolu cocugu gibiydi)ile wakasimoze idi.

Adsız dedi ki...

ÇOCUKLUĞUMUN EN ÇOK ZEVK ALDIĞIM ZAMANLARIYDI FUTBOLU ZATEN SEVEN BEN BİR KEZ DAHA AŞIK OLMUŞTUM

Adsız dedi ki...

bi de defans oyuncuları hep kale sahasının içinde olurlardı. forvet oyuncusu topla beraber rakiplerini birer birer geçip kaleye giderken bir anda defans oyuncuları belirir, forvet abimiz de nerden geldigi belirsiz bu adamları gördügüne pek bi şaşırırdı, sanki tüm maç boyunca kalenin içinde beklemiştir bu adamlar...ayrıca toplasan en fazla beş tane pas olurdu maç boyu...

Adsız dedi ki...

benim gerçekten sevdiğim bi filmdi ve benim nick im zaten genzo kaleci gwnzo wakabayashi benim tek favorim beşiktaşta olsa çok iyi işler yapabilir :D:D:D:D

mustafa dedi ki...

bence tsubasa harika bir çizgi filmdi.şindi tekrar yayınlanmasını istiyorum.inanır mısınız futbol oynamayı tsubasa dan öğrendim .tsubasa ya bakarak iyi futbol oynamaya başladım lütfen tsubasa yı her bölümünü tekrar yayınlayın...arkadaşlar tsubasayı internetten izlemek için internet adresini vereyim
dizizle.net e girin tsubasayı görünce tıklayın ve izleyin bir de
www.tsubasa.gen tr ye girin

MUSTAFA dedi ki...

arkadaşlar tusbasa yı eskiden izlediğiniz gibi izlemek istiyorsanız türkçe bu adrese girin
dizizle.net
bir de
tatar ramazan filmi yazın ve en üstte çizgi filmler var çizgi filmleri tıklayın ve tsubasa yı bulun açın türkçe olarak anlayın.benim se sevdiğim ve beğendiğim oyuncular
1.TSUBASA
2.C.RONALDO
3.ZİDANE
4.ROONEY
5.L.MESSİ
6.TOTTİ
7.KAKA
8.PELE
9.İBRAHİMOVİÇ
10.MARADONA
İŞTE BUNLAR.TSUBASAYI İZLERKEN BEN AYNI MARADONA GİBİ FUTBOL OYNUYORDUM ÖNCEDEN.AMA ŞİMDİ İZLEMEDİĞİM ÇİÇİN TSUBASAYI İİYİ OYNAYANIYORUM.TSUBASAYI TEKRAR YAYINLAYIN.

tsubasa dedi ki...

kardeş yayınlatmak için kanal d ye telefon açmalıyız.kanal d nin tel. no su 02124780088 dir.ben aradım ve yeterli istek oursa yayınlayacaklarını söylediler.haydi herkes telefonlara lütfen üşenmeyip bi telefon edin.

tsubasa dedi ki...

ben fikrimi değiştirdim.kanal d nin yayınlayacağı yok.o yüzden daha çok çizgifilm veren kanal 1 den isteyelim yayınlamalarını.tel no sı 02164740222.ayrıca kanal 1 in sitesine girip mail da yollayabilirsiniz.ama telefon daha iyi bence.

Adsız dedi ki...

arkadaslar;ben hiçbir bölümünü kacırmadan izleyenlerdenim..son bölümünü hatırlayan var mı..?duygu yüklüydü;tusubasa,son turnuva macını kazandğı takdirde,amcası onu brezilya'ya götüreceğini vaadeder..mac biter,tusubasanın takımı finalleri de kazanmıstır..gözü,tiribünlere takılır,amcasını arar,fakat gitmiş oldğunu görür..meğerse,amcası tusubasayı beklemeden gitmiştir brezilyaya..yamuk yapmıstır yani..tusubasa,hayalkırıklğına uğramıs biçimde ağlarken(bu arada,ben de ağlıyordum..)dizi son bulur..ne günlerdi bee..!

Adsız dedi ki...

Tsubasanın çizgi filmini www.tsubasa.gen.tr ' den bulabilirsiniz

ozgur dedi ki...

dizini başında kaleye doğru yol almaya başlayan top dizinin bitmesine yakın bi anda kaleye anca varirdi :p

Adsız dedi ki...

bende kız olmama rağmen bu çizgi filmi seyrettikten sonra futboldan çok hoşlanır olmuştum.tsubasayı ben de çook severdim.favorilerim karl heinz,gino,napoleondu.hele o uzun sarı saçlı yemyeşil gözleri yokmuydu,bayılırdım ona.

Adsız dedi ki...

1 HAFTA YEMEK YEMEYİP OKULDA GİDİP SEGA OYNUNU ALMIŞTIM :D AMA NE HAVAYDI YA :D KARTAL VURUŞUUUUUUUUU :D

berat dedi ki...

cocukken ne izlerdik ya..cok özledim inanın.o voleyi..rovasatayı...sabah 6.30 da kalkmayı 7.00 gibi bitmesini!!

Adsız dedi ki...

benim çocukken izlediğim en güzel çizgi filimdi ben futbolu onunla sevdim ben 11 yaşında iken başlamıştı tsubasa halada en güzel çizgi film tekrar yayınlasalar izlerim yaşım 27 ama benim çocukluk aşkım evimizde intenet var şimdi internetten seyrediyorum.konyalıyım bir köylüyüm

Adsız dedi ki...

arkadaşlar ben KONYA nın suludere köyde yaşıyan 27 yaşında bir gencim önceki yazımda en sevdiği çizgi filimdi demiştim hep birlikte şunu yapalım kanal d ye baskı kuralım tekrar yayınlasınlar ve bu güzel çizgi filmi şimdiki kuşakta izlesinki bize hak versinler.saygılarımla tsubasa hayranları

kimi dedi ki...

http://www.facebook.com/profile.php?id=523994517#/video/video.php?v=27371618779

Adsız dedi ki...

bu çizgi filmi ilkokula gittiğimde arap kanalında yaz tatillerinde izlerdim.trtde yayınlanmıyordu ozamanlar yaşım 30 olmasına rağmen izlemeye devam ediyorum.

Adsız dedi ki...

hadi yaa şu çizgi filmleri nerden izleyebiliriz..... yokmu bilen

Adsız dedi ki...

Yaa nolur cumartesi pazar 10.00 da şirinleri çıkarın inanın herkes izlicekk nolurr yaa

tea house dedi ki...

her sabah 8.30ta idi =.= tsubasa aşkı<3

rock lee dedi ki...

yumurcak tvde izliyoruz hala.
"yok ebenin .mı ali sami" diyeceğimiz goller atmaya devam ediyor.