Pazartesi, Nisan 17, 2006

TRANSFORMERS

transformers
Hayatımıza Star1 ile girmiş bir çizgi filmdi, özellikle oğlanlar daha çok severdi bunu. Çünkü araba ve kamyonlar hakkındaydı. Kahramanımız arabalar hızla giderken birden bükülüp katlanmaya başlar ve robota dönüşürlerdi. Sonra da bir güzel kötülerle dövüşürlerdi. Oyuncakları da heryeri kaplamıştı, epey popüler olmuştu.

44 yorum:

sinoş dedi ki...

off ya transformers ben kendimi optimusbrain zannederdim bütün gün sokaklarda dolanıp bi tır bi robata dönüştüğüm hayal ederdim.. ne güzeldi ....

özge dedi ki...

anneannemlere gitmiştim bir gün, ve onların tv si tranformers ın yayınlandığı kanalı -ki büyük ihtimalle star tv dir- çekmediği için anneannemin hiç tanımadığım komşusuna gidip orda seyretmiştim:)ya..çizgi filmler için sabahın 6,30 un da kalkıyordum..vay bee:)

Clark kent dedi ki...

Benim Transformers sevgim apayrıydı.Spor gazetesi oyuncaklarını verirdi,belki tükenir diye sabah erkenden kalkıp alırdım.Son gün her bir oyuncağı birleştirip dev bir Transformers yapmıştım,belkide makinelere olan ilgim oradan geliyordur.Ben en çok uçağa ve itfaiye aracına dönüşeni seviyordum.Bi gün annem Transformers oyuncağımı çöpe attı diye anneme küsmüş,uzun süre konuşmamıştım :) Çocukluk işte...

Adsız dedi ki...

cybtron, armada gibi değişik versiyonları vardı sonra bugformers diye robot böcekler çıkmıştı ama hiçbiri o tadı vermiyordu dünya üzerindeki çizgi filmlerde çok kötü adam vardı ama hiç kimse megatron kadar ilahlaşmamıştı çok kral çok karizmaydı kaybedip gittiği zamanlar hep arkadan şunu derdi farewell fools

it's me maureen. dedi ki...

hala sokakta yururken arada bir hic nedensiz "robots in disguise" derim,tartısılmaz bir klasik.bugunlerde 20th year anniversary sebebiyle bir dvd box cıkarıldıgını duydum ama ne kadar dogru bilemiyorum.

fragile dreams dedi ki...

ben transformerslardan birine aşıktım ama hangisiydi hatırlayamıyom
oyuncağıyla yatardım ben

Meyhaneci dedi ki...

transformers optimusbrainnnn..die mirildanirim hala.. annem bi gun itfaiye olani ile geldigin de dunyalar benim olmustu.. bi robot olup abime saldirirdim, bide itfaiye olup evin butun halilarini gezerdim..cocuklugumu yasamaisim sanirim :)

Adsız dedi ki...

Transformers yaa bişey söylenemez buna ben delisiydim ya bunun gerçi hala severim oyuncaklarını evimde hala koca koca transformers oyuncakları var.Bu siteyi yapan arkadaş neyin nesi ya nerden bulmuş bu kadar şeyi herbiden helal olsun eline sağlık.

islekdemir dedi ki...

walla izlemek içi sabahın 6 sında kalkardım yaa, ne sevgiymiş ahha haa! bide şarkısını o zmanlar anlaymadığım için, türkçesini yazardım " transformers kaçın intikam!!" heheueheueh allahım yaa geri dönelim o yıllaraaaaaa!!!

Deniz dedi ki...

Ya ben bunu geçenlerde Kanal D de gördüm sanki ama tabii bu bizim hastası olduğumuz yıllar önceki Transformers değil teknolojinin getirdiği yeniliklerle daha iyi bi görüntü kalitesi, efektler falan var.

Adsız dedi ki...

yaw adı optimusbrain deilde sanki optimusprime dı sanki öyle kalmış aklımda

Adsız dedi ki...

bir kız cocugu olmama ragmen en sevdigim cizgifilmlerden ikincisiydi...aaah ah

Umut dedi ki...

bi transformers oyuncagi icin neler vermezdim o yıllarda.e pahalıydı tabii o zamanlar almazdiki bizimkiler.bende mandaldan,kibrit copunden,kibrit kutusundan vs. alet edevattan robot yapardım.bi ara olayı abarttim boel mandalları falan evirip cevirip duzeltince arabayada benziodu :) yaraticiligim gelisti yaf...sonra aldirdim ama oyuncagi :D

NoIsIA dedi ki...

Bi tane beyaz Lancia vardı.En cok onu severdim.Bu robotlarin mucitiydi.Bi de en hızlı o giderdi.En guzel arabada o olurdu.Oyuncagini aldim sonra onun...

televizyon dedi ki...

Küçüklügümde hep bu çizgifilimle yatar bununla kalkardım hatta eski bir videomuz vardı sabah erken saatte kalkar izlerken videoya da çekerdim akşamleyin tekrar izlerdim en sev digim çizgi filmdi tekrar isteriz

Adsız dedi ki...

Bende bu çizgi film diğerlerinden daha fazla anı bıraktı galiba.İlk kez trtde vermeye başlamıştı bunu bende babaannem sayesinde izlemiştim "Bak evladım trtde bu saatlerde bir çizgi film oynuyor izle." demişti iyikide demiş:D
Bide Optimusprimedı tır olanın adı.Kötü bir haber ama sonradan ögrendim devam bölümlerinde optimusprime ölüyormuş,türkiyeye gelmemişti o bölümler.
Ayrıca hayırlı olsun filmi gelyor:D
4 temmuz 2007 transformersmovie.com a bakın:D

Adsız dedi ki...

Pardon ya ben trt diye hatırlamışım stardı bu doğru ya:D

NEC dedi ki...

Evet ismi optimusprime olup, ilerleyen bölümlerde ölmüştür.
Neyseki biz onları izlemedik...
2007'de steven spielberg yapımcılığında filmi vizyona girecek... meraklılarına duyurulur..

Adsız dedi ki...

bendede itfaiye olanından vardı adı inferno idi .çocukluğumun en pahalı oyuncağıydı her halde.optimusprime a para yetmemişti hatta infernoyuda zorla aldırmışım babama.ısınınca renk değiştiren amblemi vardı üzerinde.oynaya oynaya dağıtmıştım zavallıyı :)

Adsız dedi ki...

Başka hiç bir çizgifilme yorumum yok ama bunun yeri apayrı. Deli gibi severdim. Bir değişime başlamasınlar yerimde duramazdım. Hey gidi günler yaa unutulmuyor...

Adsız dedi ki...

Optimus adamım (Y)

Hakikaten birşeyler öğrendiğim nadide çizgi film karakterlerinin başında gelir.


---Shevarash---

en attendant Godot -ESTRAGON- dedi ki...

umut'un yorumunu okuyunca ....evt ben de mandallardan transformers yapanlardanım.E sanırım detaya gerek yok bizimkilerde transformes alamadıydılar bana vakti zamanında :)

scorpy dedi ki...

bugün reklamlarda birini izliyoruz dans eden şekliyle :)

cyrano dedi ki...

Merhaba. Çizgi filmin çevirisini yapıyorum. Rattrap diye bir fare robot var. Türkçeleştirmek güzel olur diye düşünüyorum. Çocukluğunuzda o fareye ne dendiğini hatırlıyor musunuz?

Adsız dedi ki...

çok özledim çook :(

ilhan dedi ki...

şu anda fimi vizyonda olan süper bir çizgi film daha..

____________________________

Nerde o eski günler.. şimdi katır kadar olduk. ve düşünüyorumda şimdiki çizgi filmler hiç bir zaman bizim eski çizgi filmlerimizin tadında olmayacak.

onlar hep çocukluğumuzu renklendiren şeylerdi, o zaman ki çizgi filmler.. her çizgi film izleyişimizden sonra çocuk kalma ve oyunlarımıza olanca neşemizle devam etme arzusu ile dolardık...

şimdi ise her çocuk şiddet içerikli çizgi filmler ve filmlerle ve hatta genel anlamda programlarla büyüyerek, daha çabuk büyümek, çocukluktan kurtulmak ve şiddet dolu dünyaya kendi şiddetini katarak yaşamak ve dünayayı olanca güçleriyle daha yaşanmaz, kişilerde olanca kuvvetleri ile yaşatmaz olmaktadırlar...

halbuki bizim şeker kız candy'imiz öyle miydi? ya da heidi yahut buggs bunny?

hep dediğim gibi dünya hiç bir zaman iyi bir yer olmayacak... görebileceğiniz en güzel gün bu gündür. çünkü dün bu günden ne kadar güzelse, yarında bu günden o kadar kötü olacak... yaşamaya değen her anı yaşamaktan çekinmeyin... hoşçakalın...

seda iö dedi ki...

TV'de oynadığı zamanlarda erkek kardeşim bile izlemezken, ben başından ayrılamazdım.
Hala da Trasformers, Robotech ve Voltran çok seven ve tüm bölümlerini izleyen yaşıtım başka kız arkadaşlarım olmadığından, Optimus Prime gibi "Autobots! Transform" dediğimde tuhaf bakışların hedefi oluyordum. Bağdat Caddesinde incik boncuk bakan kızların yanında sıkılan bir autobot'tum ben. :)

Sinemaya geldiği gün eşimle büyük bir heyecanla gittik. 32 yaşında iki koca insanız ve Decepticon'lar ile Autobot'lar sırayla perdede çıkmaya başladıkça, içimizdeki mutluluğu anlatamam. Birbimizin elini sıkı sıkı tuttuk, filmde çoğu sahneyi tüylerim ürpererek izledim. Hele ki Optimus Prime'ın ilk göründüğü ve;
"My name is Optimus Prime, we are autonomous robotic life forms from the planet Cybertron." dediği sahnede kendimizden geçtik onu böylesine devasa ve gerçekmiş gibi dev perdede görünce.
Eski dostlarımızı yeniden görmek olağanüstüydü.

Üzüldüğüm şimdiki çocuklar böyle bir heyecana, tutkuya sahip değil. Onlar için herşey basit ve harcanabilir, tüketmek için var olan bir nesil yetişti ve devamı geliyor. Onlara kalanlarla yokedebileceklerini arıyorlar.

Adsız dedi ki...

filminde autobotların toplanıp esas oğlanın kız arkadaşıyla tanıştığı sahnede tüylerim diken diken olmuştur.. ama çizgi filmde bir karakter vardı kulakları ışıklı porsche sanırım.. filmde o yoktu iyi karakterlerdendi..

Adsız dedi ki...

hayır, Star'da Değildi. TRT 1 Yayınlyordu.

RAP.GEN.TR [RGT] dedi ki...

Transformersmi kısaca tüm robot serisini alıp kilitli çantamda tuttuğum ve bir şey tüm arkadaşlarım. O çantada ne kadar para veya hisse senedi diye hesaplarken içinde sadece Transformerslerim olduğunu bilseler :D
Dönüşün otobotlar :D

msinanh dedi ki...

offf transformers anlatılmaz yaşanır...okuldan kaçardım izlemek için yarım yamalak çeken tvde...kendimi autobot sanar garip garip şekillere girerdim...kinder surprise den çıkan plastik arabaları keserek transformers yapmaya çalışırdım hep...sonra kayboldular hayatımızın bir parçası gitti...

aniden transformers movie uzun metraj çizgi filmi çıktı...yıllarca bilgisayarımda sakladım altyazısı çıksın die geçen sene altyazsı çıkınca telekoma hayır duaları okuyabilecek kadar sevinmiştim...

derken nefret ettiğim amerikan sineması bir rüyayı gerçekleştirdi ve filmini çekti tüm frangmanlarını tekrar tekrar izledim...

filmin çıktığı gün sinemaya gelmek istemeyen arkadaşlarımı öldürebilirdim...sonra hayatımda tanıdığım en güzel en sevdiğim kişi bana oyuncağını aldı...hala yatagımın başında durur...

100 lerce devam filmi çekilsin allahım beni robot yap...

islekdemir_2numara dedi ki...

anam! az evvel abimin buraya yazdığı yorumu gördüm :D vay beee! valla abime cidden gıpta eder ve uyuz olurdum daha o saatte kalkıp üşenmeden bu çizgi filmi izliyo diye :D ne günlerdi yaa!

sercan ali dedi ki...

intertoyyyy üretmişti bunların oyuncakları, alamamıştık, hala içimde yaradır. bir ara bulucam muhakkak:(

onur dedi ki...

yazlıkta(yalova başkent3) bmx bisikleti olan çocuklar transformersı oluşturabiliyordu..
birgün eve su içmeye çıktığım bir anda bisikletim çalınınca birdaha transformers olamıyacağım diye ağlamıştım bütün gün.. :(

Adsız dedi ki...

Ben herhalde şanslı olanlardanım üç robotum vardı. Birisi sadece bir bölümünde gördüğüm onu da SKY TV'de gördüğüm bir Autobot olan Springer, Dinobotların lideri
T-Rex Grimlock ve Decepticon F-117 olan Falcon vardı. Gerçekten özledim. Oyuncaklarımı tekrar bulup saklayacağım.

Adsız dedi ki...

meraba ben daha 12 yaşındayım ve transformersı çok seviyorum hastasıyım starda hep 3,5 da başlıyodu ama artık başlamıyo çok üzülmüştüm hatta neredeyse ağlıycaktım ben çocuğum işte kendi optimus prime sanıp gezerdim ortalıkta filmide çık tı aneme yalvardım ama götürmedi ben de sonradan para biriktirip cdsini aldım çok güzel keşke bende oyuncağnı alabilsen ama parayla ve paalı

Adsız dedi ki...

ben bir kız olmama rağmen trasformersi çoook seviyorum onun çizgi filmini kaçırmamaya özen gösteriyorum ben bu çizgi filmi herkese tavsiye ediyorum

Adsız dedi ki...

ya bişe dicem transformers saat kaçta

Adsız dedi ki...

hemde hangi kanalda

Adsız dedi ki...

bas lan ntw de :)

Adsız dedi ki...

bana öle dediler lan ntw deymiş

Roy Fokker dedi ki...

Çocukluğumuzun tutulan çizgifilmlerden. İyidi, güzeldi... Optimus abimiz, Megatronu tokatlardı! Ama içime bir türlü sinmedi Transformers. Robotech'i izledikten sonra; oradaki sofistike mantığı, muhteşem kurguyu, kaliteli anime çizgisini, kusursuz robot tasarımlarını gördükten sonra ben ısınamadım bir türlü Transformers'a. İzledim tabikide. Zaten çok kanal seçeneğimizde yoktu. Autobotları da destekledim... Dinobot ları sevdim. Megatronun kaybetmesini istedim... Ama aklıma TRT Robotech'i sebepsiz yere kaldırması ve ortamın Transformers, Voltran gibi aminasyonlara kalmasına çok içerledim. Yanlış algılama Transformers, bu kişisel değil! Sadece başka bir sevdanın getirisi... :D

serhat dedi ki...

eskibir çizigi film vardı ismini hatırlamadım bilen arkadaş mail atarsa teşekkür ederim. Böle 4-5 kişi vardı yüzükleri vardı ateş, su, toprak ..... diyorlardı ve güclerini havada birleştirdiklerinde süper bir güç oluşuyordu. acaba bu çizgi filmi hatırlayan var mı? cimcime_cimcime88@hotmail.com

Adsız dedi ki...

beyler ben transformers ı çok seviyom tüm bölümlerini izledim ezberimde daha hala da izliyom