Çarşamba, Nisan 26, 2006

SOKAK KURBİŞLERİ


Comic Strip kuşağındaki çizgi filmlerden biriydi. Bunlar mütemadiyen iş arayan, sürekli pizza yiyen ve tuhaf tuhaf rap yapan birtakım kurbağalardı. Bu kuşakta ayrıca Karate Kat, Minik Canavarlar ve de Tigersharks'ı da izlerdik. Tigersharks resmen Thundercats'in su altında geçen versiyonuydu. Minik canavarlar Dracula, Frankenstein gibi öcülerin 0-5 yaş grubu maceralarını anlatırdı. Karate Kat ise dedektif bir kediydi. Benn bir karate makinesiyimmm der, kötülere dalardı.

11 yorum:

kerem dedi ki...

Bu çizgi filmler bizim pazar sabahları erken saatlerde izlediğimiz çizgi filmlerdendi.O zaman magic box ismi yeni değişmiş ve star 1 olmuştu.Bu çizgi film haricinde aynı kuşakta Karate kat ve tiger sharksı izlediğimi hatırlıyorum.Ben o dönem çok çizgi film izlediğim için hatırlıyorum .ama bu çizgi filmi genellikle pek hatırlamazlar.Zaten konusuda çok muhteşem değildi.o dönem ne verirlrse izliyorduk.Bilgisayarın olmadığı ama Atari marka video oyunlarını oynadığımız, verilen harçlıklarla atari salonlarına gittiğimiz dönemlerdi.Jenerik sözleri aynen şöyleydi...TAK TAK! KİM O? SOKAK KURBİŞLERİ! :)

Adsız dedi ki...

yav ben bunu hayal meyal ama bu kuşakta saydığınız dier çizgi filmi,minik canavarları o kadar hatırlıyorumki..off yaa minik canavarlar tabi yaa..Thundercats ve animaniacstan sora beni kendisine delicesine bağlayan 3.çizgi dizidir..

disco-weary channel dedi ki...

ve ben deniniz doktor kaygaaan...biz sokak kurbişleri (bide orda hep bir ağızdan bir bağrış) hala kulağımda çınlıyo...: ) jeneriği de çok güzeldi...

elmagnifico dedi ki...

tipleri buna benzeyen harlem gibi bi yerde takılan sürekli basketbol oynayan tipler vardı, hatırlayan var mı acaba. galiba hbb de gösteriliyodu ?

siteyi yapan arkadaş, burada olmayıp hatırladıklarınız gibi bir başlık açarsa eksikleri daha kolay toplayabilir diye düşünüyorum ayrıca. diğer türlü bütün yorumları okuması gerekecek.

glove dedi ki...

Bu seride bir tek tigersharks'ı çok severdim. Diğerlerini de zorla izlerdim bunu beklerken. Çizgifilm izlemek için ne zahmetler çekermişsiz...

Korkutalp dedi ki...

Ya Doktor Kaygan'ın hastasıydım. Yayından kaldırılınca dehşete düşmüştüm. Hayallerim yıkılmıştı. Eksikliğini hala hissederim. :)

tanaydın dedi ki...

ya ben bunu unutmuştum burda görünce ağlamaklı oldum ciddi ciddi..şimdi bi yerde yayınlansa yine izlerim...

pepiko dedi ki...

Karate Kat'i hatırlamışsınız ya pes diyorum pes!!!

Adsız dedi ki...

warhammer gold warhammer money warhammer accounts tibia money tibia gold tibia item runescape accounts buy runescape accounts runescape money runescape gold runescape gp runescape power leveling runescape powerleveling cheap rs2 powerleveling runescape equipment buy rs equipment runescape runes cheap rs2 runes runescape logs cheap rs2 logs runescape items buy runescape items runescape quest point rs2 quest point cheap runescape questpoint runescape gold runescape items runescape power leveling runescape money runescape gold buy runescape gold buy runescape money runescape items runescape accounts runescape gp runescape accounts runescape money runescape power leveling runescape powerleveling tibia gold dofus kamas buy dofus kamas wow power leveling wow powerleveling runescape questpoint rs2 questpoint Warcraft PowerLeveling Warcraft Power Leveling World of Warcraft PowerLeveling World of Warcraft Power Leveling Hellgate money Hellgate gold buy runescape logs buy rs2 items cheap runescape items Hellgate London gold Guild Wars Gold buy Guild Wars Gold runescape items rs2 accounts cheap rs2 equipments lotro gold buy lotro gold buy runescape money buy runescape gold buy runescape runes lotro gold buy lotro gold runescape money runescape gold cheap rs2 powerleveling eve isk eve online isk buy runescape power leveling rs2 power leveling tibia gold tibia item runescape accounts Fiesta Silver Fiesta Gold Scions of Fate Gold Hellgate Palladium Hellgate London Palladium SOF Gold Age Of Conan Gold AOC Gold ArchLord gold tibia money tibia gold runescape accounts runescape gold cheap rs2 powerleveling buy ArchLord gold DDO Plat Dungeons and Dragons Online Plat

Adsız dedi ki...

biz sokak kurbişleriyizzzz,sokak kurbişleriiii diye bağırırlardı:))))

rock lee dedi ki...

Kiyaw bebeğim, ben bir karate makinesiyim.