Pazartesi, Nisan 17, 2006

HOLLYWOOD YARAMAZLARI

beverly hills teens
Bu çizgi Star1 ilk açıldığında yayınlanmıştı, o zamanlar herkes kolaylıkla istediği kanalı seyredemezdi, sürekli antenler, yükselticiler alınır, Star'ın sinyali yakalanmaya çalışılırdı. Benim abim de bahçenin üstündeki antene tırmanır, o çevirirken ben de aşağıdan "olduu, olmadııı", acık daha oynatttt" diye bağırırdım. Yıllar sonra kablo tv çıktı da kurtulduk. Bu çizgi film bir grup zengin, güzel ve şımarık gencin maceralarını anlatırdı. Esmer güzeli Bianca kötü karakterdi, Wilshire diye bir şoförü vardı. Lark iyi kahramandı, sevgilisi de Troy'du galiba. Rockçi bir kızla oğlan, küçük mucit, Blaze, televoleci Switchboard diğer kişilerdendi. Bunlar sürekli dondurmalı soda içerler, ben de çok merak ederdim bu ne diye. Sonunda bir gün bildiğimiz Kızılay maden suyuna yarım tabak dondurmayı boca etmiş ve ağlayarak çöpe dökmek zorunda kalmıştım.

47 yorum:

zeynep dedi ki...

bunun da ismini "beverly hills" diye hatirliyorum ama bak iddiali degilim hic, biz aramizda oyle sesleniyorduk belki de.

naznaz dedi ki...

Ben de isminin Beverly Hills olduğunu sanardım ama internette arayınca karşıma bu çizgi film değil de şu sırLAR DA yayınlanmakta olan evimiz beverly hills çıkmıştı ..

Adsız dedi ki...

Beverly hills in acayip moda oldugu donemlerde cikan bir cizgi filimdi. ismi belki de reklam icabiyla bu sekilde tercume edilmistir. BeverlyHills delileri olarak hafta sonlari sabahin 7sinde kalkip kanalD den izlerdik

Adsız dedi ki...

cok manyak bir limuzinleri vardi pembe, icinde havuz olan, sirf o limuzin ugruna izlerdim, bir de surf cu cocuk vardi ta$!

Adsız dedi ki...

çook teşekkürler bunu arıyodum ben de. bi kere site harika tebrik ederim. bu arada çizgi filmin adı beverly hilss di :) ....haziran....

ahmet dedi ki...

nedendir bilinmez etrafımdaki herkes (ben dahil) Bianca'nın hastasıydı.

özge dedi ki...

çok güzeldi,kötü bir karakter vardı,esmer uzun saçlı,ismi neydi?

Adsız dedi ki...

ewet beverly hills di

E.C. dedi ki...

bu cizgifilmi seyrederken dunyanin kizlarin etrafinda dondugunu daha bi iyi anlardi insan. fettan kizlarin isleri cekip cevirdigi, erkeklerin sadece kas gucunun kullanildigi muazzam bir istisnaydi.

güzel koku dedi ki...

her gun vardı ve kardesimle deli gibi takip ederdik :)
ben de ismini beverly hils die hatırlıyorum...
bianca yı hic sevmezdik ! ama harika elbiseleri vardı...

Ozge dedi ki...

Troy'la beraber olan sarışına uyuz olup Bianca'yı severdim. O da aralarına almıyorlar diye acıdığım içindi.
En acı tarafı şu ki büyüyünce onlar gibi olacağımı sanıyordum, olmuyormuş...

Ersan dedi ki...

bana biz nie bukdr zengin deilis dedirten çizgi filmdi :) pembe dizi modunda izlerdik :) way anam way.çocuk olsak da saklanbaç oynasak :D

aysenur dedi ki...

yaaa...ben bu çizgifilmin hastasıydım.çok sewiodum yaa...o kadar ayrı bi tat veriodu ki bana beverly hilss'i seyretmek. ama özellikle lark'a bayılırdım,ve hep sevgilisiyle olmasını isterdim;gerçi bianca onları ayırmaya çalıŞIodu ama :) ayyyy...çok güzeldi ya ne diyimm...belki de bana bu çizgifilm kadar zevk veren başka
bi çizgifilm olmamıştıı...

Scud dedi ki...

ben biancaya aşıktım.
:'(
galiba ilk aşkım :)

gogo dedi ki...

bu çizgi film i izleten bianca idi..süper kızdı, ruh hastasıydı:)
pek severdim yinede..

Adsız dedi ki...

ben gitar çalan kabarık saçlı kıza aşık olmuştum hatta on niye ana karakter deil diye kızardım :):)

sheadora dedi ki...

en son 2000 yılında show tv yaz tatilinde yayinlamisti acayip mutlu olmustum.bianca nın Lark ı kıskanması Wilşayr(yazılısını unuttum ya) ın aptallıkları,Switchboard ın dedikoduları,Lark Ve Troy askı...herseyiyle harikaydı...

tülin dedi ki...

arkadaşlar...üstü açık havuzu olan bir limuzin diyorum...daha da bişey demiyorum:)))LOY

vişnelikek dedi ki...

yaaa noluuurr bi daha çıksııınn yaaaa!!!ben ekrana yapışıyordum bunlar çıktığında!(annem islerken gözlerimin büyüdüğünü söylüyrr) :)) troy a aşıktımmm bi de sörf yapan çocuğa.azcık saftı ama olsun :)) hep lark benmişim gibi hissederdim ( çocuk işte :))bi daha çıksın bianca yı bile sevceğm noluuurrr!!!

heidi dedi ki...

troy ve lark aşkı ve tabiki havuzlu limuzin..... ya hastasıydım bende herkes gibi sevmeyeni yoktu sanırım...yeniden versinler yenideeennn...çok teşekkürler siteyi hazırladığınız için acaip başarılı bi iş olmuş...

Adsız dedi ki...

adı kesinlikle beverly hills ti arkadaşlar müziği ile kulağımdaaa eminim ben larkın üçgen küpeleri biancanın süper araba ve elbiseleri mükemmeldi gene çıksa izlerim ya özledim keşke bunların bölümlerini bulsam yaaaa.. ben aradım bulamadım bulan olursa link yazsın yaaa bu arada site süper çok saol

Adsız dedi ki...

mucit olanIn adi chester. ben uzun sacLI rockcI kIza hastaydim

Adsız dedi ki...

harikardı ya..nerde şimdi öle çizgi filmler..şimdilerde uçan insanlar, robotumsu karakterler mevcut. çizgi film diolar güya bi de bunlara.masumiyetten zerre kadar nasibini almamış çocuklar bu yüzden var sokaklarda...ekrana yapışıp onlardan biri olduğum tek çizgi film.tek geçerim...bi daha bi dahaaaaaa...:))

Adsız dedi ki...

ne kadar kötü olursa olsun ben ona aşıktım :) şiirler yazar sarkılar bestelerdim o dönemlerde ah Biancam benim ah :)

NEC dedi ki...

Bianca benimde çok sevdiğim, esmer güzeli bir hatundu... Bir keresinde babasının işleri kötü gittiği için fakirleşmiş ve iyi biri olmuştu (sadece bir bölümlüğüne, sonra tekrar işleri düzelince oda eski haline döndü.
Ben ordaki sarışınlardan lark'ı değil, diğer sarısını severdim, o bana daha güzel gelirdi... (aslında hepside çok güzeldi ya.. neyse:)) )

firat dedi ki...

troy a asıktım a yuzden lark a uyuz olurdum...TROOOOOOY ewlen benimle:D

belirsizlik muadili dedi ki...

dun ben bu cizgi filmi izledim arkadaslar:))yani 21.09.2006.walla birileri sizin cagrılarınızı duymus zannımca.ama dusundum de gecenin bu saatinde aklıma gelmiyo hangi kanal oldugu.galiba ya kanal1de ya da tv 8

TEVFIK1975 dedi ki...

Ben ortasonda ikmale kaldığımdan dışarı çıkamıyodum. Bu, tiny toones ve Cesur ve Güzel arka arkayaydı. Cesur ve Güzeli tarzı bi diziyi de bunları beklerken sürekli seyreder olmuştum hayatımda ilk ve son defa:) ve tabii kiiiiii BIANCAAAA!!!! Hastasıyımm. Wilshire'ın olayım, öl de öleyim:))

Adsız dedi ki...

biyanka sevenler birleselim !!!!
allahim bugune kadar su dunyada yalnizim saniyordum ama milyonlarca biyanka hayranindan sadece biriymisim anormal bi yaratik olmadigimi kesfetmis bulunuyorum
biyankaci

Adsız dedi ki...

beverly hills süpper bi diziydi barbieler we kenlerin canlanmış halleriydi bnm için hep ööle bi hayat hayal ettim yaa limuzinimin arkasında bi jakuzi istedim mesela ehehe

berrak dedi ki...

ya ben bunlari kacirmamak icin neler yapardim. sarisin kiz neydi adi Lark ona bayilirdim zaten hepsi cok havali tiplerdi ama lark biraz safcaydi nedense iyi olanlar saf mi olurdu.

Adsız dedi ki...

işte çizgifilmlerin değişmeye başladığı dönem bununla başlıyor bana göre, hiç sevmediğim bir diziydi.

coldmarch dedi ki...

Ben en çok Bianca 'yı beğenirdim kötü ama en güzeli oydu.Bunlar sürekli kafeye oturmaya gider önlerine de kocaman bol kremalı cherryli milk shakeler gelirdi.Güzellik yarışmaları,zayıflamak,şarkı yarışmaları gibi saçma sapan çocuklarla ilgisi olmayan konuları vardı.Pek de sevimli bulmazdım.

ulashima dedi ki...

valla şu çizgi filmin seyircileri arasında switchboard'u beğenen bir ben mi varım yahu :) zannedersem psikolojik...öyle ya lark gibisi, bianka gibisi zaten bana bakmaz....eh ulaşılması kolay olan kimse ona yaz hesabı :)))

Adsız dedi ki...

benim bu cizgi filmden hic unutmadigim bianca'nin yanilmiyorsan troy'a dogum gunu hediyesi olarak kendi (bianca'nin) portresini hediye etmesiydi..hala birilerine hediye alirken aklima gelir:)

p1t1rj1q dedi ki...

ya bu penim çocuklumun cizgıfılmıı nie artık yayınlanmıor): o kötü kıs biencanın hastasıydımm(:hele oo dalgaların arasında yaptıkları sörflere bayılrdım...

Adsız dedi ki...

çizgi filmin adı Beverly Hills Teens ben de Beverly Hills die düşünüodum bide bu çizgfilmin müziğini arıyorum ama bulamadım bi türlü ya adını fln bilen varsa not düşerse sevinirim=)

Adsız dedi ki...

arkadaşlar annem 5. yaş günümde bana lark'ın aynısı, hatta direk lark olan barbie bebek almştı. ama benim aklımda hep bianca kalmıştı:)

Adsız dedi ki...

aynı şekilde ben de soda-dondurma karışımını denedim.gerçekten iğrenç oldu.

Adsız dedi ki...

öyle özledim ki o çizgi filmleri..ama nedense herkesin aklında kötü! karakter bianca kalmış ve havuzlu limuzin:)tek ben değilmişim,buna sevindim.bir de şunu hatırlarım.kızlar bir bantın üzerinde ilerler,saçları yıkanır,duş alır,fön çekilir,elbiseleri giydirilirdi.hala hayalimdir.keşke böyle birşey icat edilse:)

malkavianprincess dedi ki...

Bianca'ya hastaydım.sadece onu, fırfırlı elbisesini be uyuz ve cok ama cok iyi melek gibi olan lark mıydı neydi onu hatırlıyorum...Hep o uyuz sarı kafa kazanıyodu biseyleri...ayrıca sacmasapan bi cizgifilmdi ama bianca yüzünden seyrediodum arada..bence yayınlanmaması gereken dejenere bi kültüre ait boş bi çizgi diziydi ama ahhh bianca süperdin süper!

melda dedi ki...

yya ben bunu isliyodumm hatta bi iki sene öncee bi kanalda tekrarıı yayınlanıyodu sabahlarııı.biancha vardııı orda çokk güzeldiii.ama kaprisliydii birazzz....keşke yine yayınlansa....

Adsız dedi ki...

ilk burjuva sınıfnı tanıdğım çizgi film :D babama hatat limuzin alalım die tutturduğumu hatırlıodum :D

Adsız dedi ki...

evet.çocukken kız kardeşimle iple çekerdik çizgifilm saatini...çok güzeldi...müziği bile kulaklarımda.keşke yayınlasalarda izlesek:)

kirazzade dedi ki...

Film tadında bir çizgi film idi...

LittleRobinBird dedi ki...

Beverly Hills Teens'miş çizgifilmin adı... Wikipedia sayfası: http://en.wikipedia.org/wiki/Beverly_Hills_Teens

rock lee dedi ki...

Burda ata binen bi hatun da vardı. Bir de zayıf, siyah saçlı ukala ve kimsenin sevmediği, mavi ceketli bi çocuk.