Pazartesi, Nisan 17, 2006

G.I. JOE


Uzun süre TRT'de hafta içi akşamları yayınlanmış bir çizgi filmdi. Bir grup Amerikan askerinin Kobra kumandana karşı mücadelesini anlatırdı. Bunların her biri kendi özgü bir tip olup çeşit çeşit özellikleri olurdu. Kobra kumandan bir örnek giyimli askerleriyle insana Darth Vader'i anımsatırdı. Ben bu Joe'lardan Flint'in hastasıydım, onun aşkına her bölümünü izlerdim GI Joe'nun. Ama birgün bunun elemanları değişti, bir grup başka askerin maceraları başladı, ben de seyretmeyi bıraktım. Bunun oyuncakları da deli gibi ortalığı sarmıştı, ben de yan gözle bakardım Flint'in oyuncağı var mı diye ortamlarda.

16 yorum:

smas dedi ki...

flint'in oyuncagi vardi abi bende kucukken.. alev makinasina su doldurup ortama fiskirtirdim.. evet.

Judy Abbott dedi ki...

ah ah Flint, çocukluk aşkım beeeaaa püaahahaaa

Khell dedi ki...

çizgi filimi filinti falan pek hatırlamıyomda bende nerdeyse bir sıra 30-40 tane G.I. Joe oyuncağı vardı zorla aldırırdım çok pislik bi çocuktum :D

JSCrst dedi ki...

Sonradan GI Joe'nun bizim mehmetçik tadında bişey olduğunu öğrenmek acı gelmişti.Peace forever...

Adsız dedi ki...

ya bir de GI JOE gibi oyuncaklari satilan James Bond'un çizgi filmi de vardı. O eklenmemi

camarg dedi ki...

ben bitanesine aşıktım ama hangisine hatırlamıyorum :( çok kucuktum :D

burky dedi ki...

oyuncak bebeklerin koleksiyonunu hala sakliorum

Adsız dedi ki...

bunu izlerken ben bigün kuzenim gelmişti şapkayla ufaktım onu bikaç yıl g.i.joe sanmıştım hatta uçabildiğinede inanıyordum

Adsız dedi ki...

Yanlış hatırlamıyorsam, cobra denen adam arada tipi değişirdi, bazen maske takar, bazen başka birsey...bir keresinde yüzünü görmüştük (bu yüz konusunda emin değilim)

Adsız dedi ki...

bi yılangöz vardı kobranın ordusundan kaçıp gi joe ya katılmıştı ben ona hastaydım ama nie olduğunu bilmiyom

Blues dedi ki...

ne izlerdim be bunu

la_capitana dedi ki...

ben de filinta Flint aşıklarındandım, zavallı en kucuk boy kuzen tum G.I Joe oyucaklarını toplayıp dedemlere gelmişti. Direkt Flint i seçip uzun süre bırakmamıştık diğer kuzenimle, o bilir kendini :)))

Bir ara J.I Jane olma hayallerim de vardı ya neyse, onu kendime saklayayım:)))

ustali dedi ki...

Fantastik gelirdi bana hiç kaçırmadan heyecanla seyrederdim

Adsız dedi ki...

warhammer gold warhammer money warhammer accounts tibia money tibia gold tibia item runescape accounts buy runescape accounts runescape money runescape gold runescape gp runescape power leveling runescape powerleveling cheap rs2 powerleveling runescape equipment buy rs equipment runescape runes cheap rs2 runes runescape logs cheap rs2 logs runescape items buy runescape items runescape quest point rs2 quest point cheap runescape questpoint runescape gold runescape items runescape power leveling runescape money runescape gold buy runescape gold buy runescape money runescape items runescape accounts runescape gp runescape accounts runescape money runescape power leveling runescape powerleveling tibia gold dofus kamas buy dofus kamas wow power leveling wow powerleveling runescape questpoint rs2 questpoint Warcraft PowerLeveling Warcraft Power Leveling World of Warcraft PowerLeveling World of Warcraft Power Leveling Hellgate money Hellgate gold buy runescape logs buy rs2 items cheap runescape items Hellgate London gold Guild Wars Gold buy Guild Wars Gold runescape items rs2 accounts cheap rs2 equipments lotro gold buy lotro gold buy runescape money buy runescape gold buy runescape runes lotro gold buy lotro gold runescape money runescape gold cheap rs2 powerleveling eve isk eve online isk buy runescape power leveling rs2 power leveling tibia gold tibia item runescape accounts Fiesta Silver Fiesta Gold Scions of Fate Gold Hellgate Palladium Hellgate London Palladium SOF Gold Age Of Conan Gold AOC Gold ArchLord gold tibia money tibia gold runescape accounts runescape gold cheap rs2 powerleveling buy ArchLord gold DDO Plat Dungeons and Dragons Online Plat

Silencer dedi ki...

figürüne kadar ilgilendiğim bir seri idi. eMule de ilk paylaşıma başladığım zamanlarda the movie'sini sunmak baya sükse yaptırmıştı. hala çeken var. ;)

rock lee dedi ki...

ben burdaki ninjaları severdim. Biri siyah diğeri beyaz elbiseli.
Siyah olan kobranın elemanı idi. Artık kobra'da ne bulduysa........