Pazartesi, Nisan 17, 2006

BUGS BUNNY


Roger Rabit'ten önce tavşan Bugs vardı. Bunun elinde sürekli bir havuç bulunur, "arkiidiişşş" diye konuşurdu. Deliğinden çıkar, maceralara koşardı. Bunun belalısı kel kafalı, bodur bir dayı vardı. Bir keresinde Bugs Bunny bu herifin kafasına masaj yapmış, çalı gibi saç çıkmasını sağlamıştı. Bir özelliği de kızdırmak istediği insanın kulaklarından tutup dudaklarından muccckkkk diye öpmesiydi. Kadın erkek ayırmaz, acımadan yumulurdu. Pompom bi kuyruğu vardı. Dizideki diğer tüm karakterlere türlü eziyetler etmiş, burunlarından dökmüştü fitil fitil.

29 yorum:

Ozge dedi ki...

En gıcık olduğum karakterlerden biridir!
En sevdiğim karakteri ise burda göremedim, Bugs Bunny ile kovalamacası bol olan bir karakter oldyğu için buraya yazmayı uygun gördüm: YOSEMITE SAM!
En çok da Yosemite amcama yaptıkları için gıcık olurdum bu tavşana!

Adsız dedi ki...

tüm zamanların en zeki karakteri :)

Adsız dedi ki...

bi bu igrenc tavsandan bi de su tivitiden nefre ettigim kadar kimseden nefret etmedim....

Adsız dedi ki...

O kısa boylu avcı şapkalı dayının adı Saftirik Elmer idi.

Adsız dedi ki...

elmer'In saclarIna masaj yaparak sac cikarttigi bolum de asLInda sevil berberinin operasinda gecen bolumdedir.

elmagnifico dedi ki...

türkçeye arkidiş ya da arkideş diye çevrilen yerlerde aslında what's up, doc? diyor. benim de tweety ile beraber en kıl olduğum karakterlerden biri. niz türkler kaybeden karakterleri seviyoruz sırf dürüstçe kötü oldukları için.

FDZ dedi ki...

Bu karakterlerin içinde bir tane eşcinsel varsa o da Bugs dır...

Her çizgi filmde illa ki bir defa kadın kılığına girer...Çıplak yakalanmış gibi bağırır ya da kendisini kovalayan adamı (genelde ELMER ı) dudaklarından öper...

Ben Bugs ı seviyorum...özellikle kovboy kardeşleri dans ettirerek uçurumdan attığı çizgi filmi

hgdjgdhjgdjhgdhd dedi ki...

wat's up doc?
arkidiş!
muaaaaaaaah!
en sevdiğim karakter bugs dır, en zeki!

Adsız dedi ki...

en sevdigim karakter!

Adsız dedi ki...

kölkglkvşlk kggkokfgokfokb jglfjkgjfgfjgıkj jfgjhgh

Adsız dedi ki...

kölkglkvşlk kggkokfgokfokb jglfjkgjfgfjgıkj jfgjhgh

Adsız dedi ki...

hey bugsy olum sen insanlara aldırma senin zeki çevik ve akıllı olman bir insan da olması gereken özelliklerdir ... ki sen bi hayvan olduğunun halde bunları taşıyabiliyosun... ama senden nefret edenler hayvan bile değildir olum ... aptal insanların seviyesine düşme sakın önce seni kendilerinebenzetirler sonra da tecrubeleriyele yenerler. .. dj _mummy...bugs a sevgilerimle ...go bugs go !

Adsız dedi ki...

hımmm bide eçcinsel olayına girelim bugsy ne dersin bence seni eşcinsellikle kötüleyen insanlarda eşciinsel tavırlar yapmamışlar mıdır ...önce kendinize bi bakın aynada kim daha eşcinsel bi de izlediğiniz o aptal diziler sizin karakterinizi yansıtıyor bunun için bugs a dil uzatının dili kopsun ... aptallar ... bu yazı sadece hakaret edenlere ... from mummy to all enemies of bugs ..

Adsız dedi ki...

özge eminim bugs bunny seni tanısaydı senden nefret etmez sana acırdı sadece güselim ... dj_mummy

Adsız dedi ki...

valla ben bayılıyorum bugs bunny eçok sevimli bir karakter onun görürsem heen sikmek istiyorum çünkü ona sırıl sıklam aşığım pipisi allah bilir nasıldır aşkımın

Adsız dedi ki...

unutulmazlardan biri daha.. ama hala yayında ve buda çok güzel günümüz çocukları için...

________________________

Nerde o eski günler.. şimdi katır kadar olduk. ve düşünüyorumda şimdiki çizgi filmler hiç bir zaman bizim eski çizgi filmlerimizin tadında olmayacak.

onlar hep çocukluğumuzu renklendiren şeylerdi, o zaman ki çizgi filmler.. her çizgi film izleyişimizden sonra çocuk kalma ve oyunlarımıza olanca neşemize devam etme arzusu ile dolardık...

şimdi ise her çocuk şiddet içerikli çizgi filmler ve filmlerle ve hatta genel anlamda programlarla büyüyerek, daha çabuk büyümek, çocukluktan kurtulmak ve şiddet dolu dünyaya kendi şiddetini katarak yaşamak ve dünayayı olanca güçleriyle daha yaşanmaz, kişilerde olanca kuvvetleri ile yaşatmaz olmaktadırlar...

halbuki bizim şeker kız candy'imiz öyle miydi? ya da heidi yahut buggs bunny?

hep dediğim gibi dünya hiç bir zaman iyi bir yer olmayacak... görebileceğiniz en güzel gün bu gündür. çünkü dün bu günden ne kadar güzelse, yarında bu günden o kadar kötü olacak... yaşamaya değen her anı yaşamaktan çekinmeyin... hoşçakalın...

Adsız dedi ki...

bir dönem Bugs Bunny'nin Robin Hood temalı bir filmi "Rabbit Hood" fiks ara doldurma çizgi filmi olarak kullanılırdı trt tarafından. 88-89 yılları gibi eğer trt'nin "çizgi film" jeneriği çıktı mıydı bilirdik ki Rabbit Hood. artık kusma gelmişti.

Konusu ise: Notthingham şerifi Yosemite Sam'in havuç tarlasını soyardı Bugs....Sam de onu yakalamaya çalışır beceremezdi. bir sahnesi vardı Bugs kralın kılığına girer sonra asasını sam'in kafaya kafaya eklerdi: "seni sör ilan ediyorum, seni lord ilan ediyorum....hepsini ilan ediyorum" tak-tak-tak

Adsız dedi ki...

woody den sonra en sevdiğim karakter belki ondan da çok ben bu kadar zeki bir çizgi karakter görmedim üstelik çok tatlı ve hala izlerim...

Adsız dedi ki...

buunun çizgi filmini koysanız güzel olur

Adsız dedi ki...

buunun çizgi filmini koysanız güzel olur

Adsız dedi ki...

buunun çizgi filmini koysanız güzel olur

Adsız dedi ki...

ben buggs bunny ve sevimli kahramanlarla ilgili resim aruyordum da koyarsanız sizin açınızdan ii olur

Adsız dedi ki...

ben sevimli kahramanların resimlerini arıyorum koyarsanız iyi olur -_?*

Adsız dedi ki...

heyyyyyyyyyyyyyyy heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy buggs bunny süper ya ben çok seviyorum bide başkasını seviyorummmmmmmmmmmmm heeeeeeeeeeeeeeeeeyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy

Adsız dedi ki...

tavşancıkı çok seviyorumhele o twettiyi ama bir türlü izleyemiyorum bybybyby yani baayyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyaaaaaaaaaaayyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyymmmmmmmmeeeeeeerrrrrrrrvvvvvvveeeeeee

Adsız dedi ki...

en sevdiğim karakterlerden biridir
:) :) :) :) :)

Adsız dedi ki...

çok güzel bir site sevdiğim tüm kahramanlar var ama ya winnie pooh?

Adsız dedi ki...

valla en sevdiğim karakter

Adsız dedi ki...

benim en sevdiğim çizgifilm kahramanı onu çok seviyorum çizgi karekter ama olsunnnnnnn